فوتبال پلانت

فوتبال پلانت

درباره وبلاگ


به وبلاگ فوتبال پلانت ارائه جدیدترین اخبار جهان فوتبال خوش آمدید.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 3918
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

فن پرسی هت تریک کرد،یونایتد برد،فرگوسن 1000تایی شد

 

 آندرس ليندگارد در اين بازي در دروازه يونايتد ايستاده بود. در آن سو هم نايجل ادکينز به جيمز وارد-پراوز 17 ساله ميدان داده بود. اين دومين باري بود که او در ترکيب ثابت تيمي بزرگ‌سال قرار مي‌گرفت!

ساوتهمپتون در دقيقه 16 به گل اول بازي رسيد. مورگان اشنايدرلين از شينجي کاگاوا عبور کرد و توپ را به جيمز پانچيون در گوشه محوطه جريمه سپرد. او هم چرخيد و سانتري عالي انجام داد که ريکي لمبرت با ضربه سر آن را به گل تبديل کرد.

يونايتد در دقيقه 23 به گل تساوي رسيد. کاگاوا و دني ولبک به سمت دروازه تاختند و ولبک که جانشين روني مصدوم شده بود توپ را به آنتونيو والنسيا سپرد. سانتر والنسيا با لغزش ناتانيل کلاين همراه شد و ون‌پرسي فرصتي عالي يافت تا دروازه کوين ديويس را بگشايد.

ساوتهمپتون نمايشي عالي داشت و در دقيقه 55 به گل دوم هم رسيد. اين بار لمبرت سازنده گل بود و اشنايدرلين از پاتريس اورا گريخت و با ضربه سر دروازه ليندگارد را گشود.

يونايتد دقايقي بعد مي‌توانست بازي را به تساوي بکشد. ديويس ضربه دروازه را بد زد و والنسيا توپ را گرفت و به کاگاوا سپرد. يوس هويولد تکل بدي روي پاي او زد و داور پنالتي گرفت. اما ضربه چيپ ون‌پرسي را ديويس توانست به کرنر بفرستد.

ون‌پرسي اما در دقيقه 87 باز هم گل زد. او اين بار ضربه سر ريو فرديناند که روي سانتر دقيق کاگاوا به تير دروازه برخورد کرده بود را به گل تبديل کرد و بازي را به تساوي کشاند.

بازي در دقيقه 92 بود که ون‌پرسي روي کرنر اورا هت‌تريک خود را کامل کرد. به اين ترتيب جشن هزارمين بازي سر الکس فرگوسن در ليگ برتر کامل شد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: